Gerek t-fren den dolayı gerekse içe kırık basmaktan patenlerin tekerlerinin iç tarafı daha fazla aşınır ve tekerlerin oval yapısı sivri bir yapı almaya başlar.
Normal paten kayma esnasında bile tekerlerin içi daha fazla aşınır.
İçe kırık basmasanızda , oldukca az T-fren yapsanızda bu değişimi zamanla yapmalısınız.
Bunun tam olarak bir süresi yok, sizin ne kadar çok paten kaydığınıza göre değişebilir. Tekerlerin iç tarafının daha fazla aşındığını düşündüğünüz anda yapabilirsiniz.
4 tekerlı paten için
Sag ayak 1. tekeri - Sol ayak 3. tekere
Sag ayak 2. tekeri - Sol ayak 4. tekere
Sol ayak 1. tekeri - Sag ayak 3. tekere
Sol ayak 2. tekeri - Sag ayak 4. tekere
İç taraftaki düzleşmiş kısmı , diğer ayağa takarken dış tarafa getireceksiniz.

3 tekerlı paten için
Tekerleri direk karşısındaki ile değiştirebilirsiniz.
En küçük tekerin ortada olmasına dikkat edin.
Kendi seçiminize göre büyük tekerleri öne yada arkaya takabilirsiniz.

5 tekerlı paten için
Artık cok fazla yoklar gunumuzde.
Cunkı hız patenlerını 4x110 yapmaya basladılar.

10.000 . mesajım hayırlı olsun